top of page
  • Obrázek autoraTereza Vašíčková

Kuřecí směs s rýží?



Před nějakou dobou, když se na trhu objevilo ono slavné vegan Magnum, jsem vyrazila do Alberta na lov. Po nějaké době jsem kromě u zmrzliny, zastavila i v mrazáku s produkty od Linda McCartney. Nic jsem od této značky sice dosud neochutnala, ale věděla jsem, že vyrábí nejrůznější párečky, klobásky a burgery, z nichž má velká spousta veganské složení. Co mě ale na první pohled zaujalo, byl malý pytlík, který se podobal pytlíku s mraženou zeleninou. Na obalu stálo, že by se mělo jednat o veganské kuřecí. Tak jsem přivřela oči nad cenou, která se pohybovala kolem 80 korun a "kuře" se se mnou vydalo na cestu domů. Ze začátku jsem k pytlíku s nápisem Linda McCartney's vegetarian pulled chicken neměla moc důvěry. Několikrát jsem překontrolovala složení, ale vždycky jsem se jenom ujistila v tom, že je to stoprocentní rostlinná alternativa vhodná i pro vegany. Protože jsem měla v plánu odjet na odpoledne k babičce, rozhodla jsem se z toho vykouzlit oběd do krabičky. A světe div se, byl to jeden z nejjednodušších, ale přesto nejchutnějších receptů, co se mi povedlo vytvořit. Nebudu o tom jenom breptat, ale ukážu Vám, jak jsem vegan kuře připravila. Jdeme na to!




Ingredience: kuřecí směs:

Linda McCartney's vegetarian pulled chicken baby španát 2 rajčata černé olivy řepkový olej sůl

pepř sojová omáčka


Příloha: rýže, avokádo


Postup: Nejprve si uvaříme rýži. Poté si na pánev kápneme trošku oleje a rozetřeme ubrouskem. Přidáme naše "kuře" a s občasným mícháním restujeme asi pět minut. Nakrájíme rajčata na plátky a přidáme do pánve. Osolíme, opepříme a lehce zakápneme sojovou omáčkou. Přidáme několik polévkových lžic vody, baby špenát a černé olivy. Krátce povaříme, dokud se neodpaří veškerá voda. Podáváme s rýží a čerstvým avokádem.

___________________________________________________________________________________________

Já si oběd zabalila do krabičky a vzala s sebou. Ačkoli jsem kuře jedla naposledy někdy před dvěma lety, takže nemůžu zaručit autentickou chuť kuřecího masa, tak byl oběd skutečně vynikající a myslím, že jako je alternativa například do rizota, ideální.



36 zobrazení0 komentářů

Obyčejná holka, která se si razí cestu stylem: Co na srdci, to na jazyku. A tak píše a píše. Snaží se inspirovat, polemizuje nad nejrůznějšími tématy, mluví za zvířata a taky dobře vaří. A všechno to píše na blog tadytea a křičí: Nebudu ubližovat!

bottom of page